|
مدرس/مدرسان: مهندس مهدی غلاملو - مدیرعامل شرکت آپادانا ونچرز و معاون توسعه صندوق توسعه تکنولوژی ایران
|
|
زمان برگزاری: 1402/2/12 - - ساعت 08:30 تا 18:30
|
|
مکان برگزاری: سالن سلامت ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بم
|
|
آخرین مهلت ثبت نام: 1402/2/12
|
|
هزینه: 0 ریال
|
معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بم، مصمّمم است به منظور ترویج و توسعه مفاهیم فناوری و دانش افزایی پیرامون مبانی کسب و کار، نحوه تدوین مدل کسب و کار، آشنایی با مبانی تجاری سازی و راهکارهای توسعه سازمان های نوآور، "رویداد آموزشی راه اندازی کسب و کارهای فناورانه" را به صورت حضوری در قالب چهار کارگاه دو ساعته، با دعوت از یکی از مدرّسین توانمند حوزه کسب وکارهای فناورانه به شرح ذیل برگزار نماید:
موضوع |
مدرّس |
زمان |
رویداد آموزشی راه اندازی کسب وکارهای فناورانه |
آقای مهندس مهدی غلاملو
- مدیرعامل شرکت آپادانا ونچرز
- معاون توسعه صندوق توسعه تکنولوژی ایران |
روز سه شنبه مورّخ دوازدهم
اردیبهشت ماه 1402،
ساعت 8:30 تا 18:30 |
مخاطبان رویداد:
ü مدیران توسعه فناوری سلامت، رؤسای مراکز رشد و کارشناسان مسئول مدیریت توسعه فناوری دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان، رفسنجان و جیرفت و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان
ü اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بم
ü شرکتهای فناور مستقر در مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی بم
ü دانشجویان فناور عضو کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم
با توجه به ظرفیت محدود (30 نفر)، خواهشمند است صرفاً مدعوین در رویداد ثبت نام و شرکت نمایند.
با تشکر
|
|
برنامه رویداد آموزشی راه اندازی کسب وکارهای فناورانه
(روز سه شنبه مورّخ 1402/02/12)
ردیف |
عنوان برنامه |
زمان |
1 |
قرائت آیاتی از قرآن کریم |
ساعت 8:30 تا 8:35 |
2 |
خیرمقدم و ارائه گزارش کوتاه توسط آقای دکتر سجاد خسروی، معاون تحقیقات و فناوری |
ساعت 8:35 تا 8:45 |
3 |
کارگاه اوّل: مبانی و اصول تجاری سازی فناوری |
ساعت 8:45 تا 10:45 |
4 |
استراحت و میان وعده |
ساعت 10:45 تا 11 |
5 |
کارگاه دوّم: آشنایی با مدل کسب وکار |
ساعت 11 تا 13 |
6 |
نماز و نهار |
ساعت 13 تا 14:15 |
7 |
کارگاه سوّم: روش تدوین برنامه کسبوکار |
ساعت 14:15 تا 16:15 |
8 |
استراحت و میان وعده |
ساعت 16:15 تا 16:30 |
9 |
کارگاه چهارم: تأمین مالی و روشهای آن |
ساعت 16:30 تا 18:30 |
|
فایلهای پیوست
|